Nathon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu Nathon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu

Nathon

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Remy en Ramona

19 September 2008 | Thailand, Bangkok

hoi hoi,

hier ons laatste bericht vanaf de zuidoost kust. Koh samui zijn we inmiddels ook rondgegaan. we hebben prachtige dingen gezien,
de Namuang watervallen echt super mooi, nog lekker gezwommen in de waterval.
Olifantjes, waterbuffels gezien. lekker gesnorkeld, en bij ongelofelijke rotsen geweest. de grandfather and grandmother rocks, de een is in de vorm van een l*l en de andere in de vorm van een k*t haha wat is de natuur toch fascinerend.....
Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken naar Nathon,nog een lift gekregen van een aardige man van de Engelse ambassade. we hebben hier een luxe hotelletje gepakt om even uit te rusten voor de reis naar Krabi morgenvroeg. Verder is alles relaxed, jullie horen snel weer iets van ons.

liefs en een dikke kus...

Ps bij het vorige bericht staan weer nieuwe foto's bye bye.

  • 19 September 2008 - 10:58

    Silvia:

    wat leuk zeg en mooie foto's hihih en en zeker die beelden ja hihi
    geniet ervan en horen het weer!!

    gr silvia

  • 19 September 2008 - 11:30

    Mamsie:

    Hee lieffies..

    Heb de foto's weer gezien en echt t is daar echt prachtig...

    Vooral die natuur foto's van Grandfather & mother...:-P...ik zeg ma zo...zeg ma niks whaha

    Maar heerlijk daar bij die waterval en toemaar n prive strandje.. en je hebt alvast n olifantje gezien...nu nog de tijgers!!!!

    Nou lieverd mams gaat van t weekend weer feesten....ja alweer...ik zie je denken whaha....zaterdag naar WW de Tavenue optreden kijken en zondagmiddag lekker Familie BBkoeien bij opa en oma tja zou zeggen als je zin hebt.....maar denk dat jullie t daar op t moment veel te druk voor hebben.

    Ga ffe happie eten want kom net terug van mn werk...

    Veel liefs en dikke kus Mamsie

  • 19 September 2008 - 16:46

    Familie Ubert:

    hey hey

    hoe is het met jullie?
    die foto's zien er echt vet uit en idd vooral die rotsen :p nee die waterval is ook echt superr mooi.
    dus leuke foto's wij wachten weet op jullie volgend bericht en foto's dikke kussss van ons

  • 19 September 2008 - 18:08

    Bianca:

    Hoi,

    Ziet er geweldig uit allemaal, als ik nog niet jaloers zou zijn dan word ik het nu wel!!

    geniet maar we houden jullie wel in de gaten!

    Groetjes je collega

  • 19 September 2008 - 18:24

    Paula:

    Hihi wat kan de natuur de mens verassen he? Geweldig wat jullie meemaken, zien en ervaren. Life is one big journey maar jullie maken het wel heel speciaal. Ik voel het gewoon een beetje met jullie mee. Heerlijk wat een belevenis. Ga zo verder, geniet ervan en kijk al weer uit naar jullie volgende foto's/reactie. Liefs Paula XXX

  • 21 September 2008 - 18:04

    Mama Jeanne:

    Nou, da's geen straf he, zo'n eilandje. Ramona, je ziet er heerlijk relaxed uit, daar op die waterval. Remy kon ik niet zo goed bekijken met die bril op zijn neus, maar ik denk dat jij het ook wel naar je zin hebt. Wel ff wat anders dan de Haarsteegse Wiel, he. Hier is het het afgelopen weekend ook prachtig weer geweest. Zaterdag lekker gefietst in de duinen bij Hoek van Holland, lekker in het zonnetje op een terrasje gezeten enzo. Nee,,,, wij genieten heus ook wel, hoor.
    Sammy mist jullie erg, wij zelf ook wel hoor.
    geniet lekker verder en laat snel weer wat van jullie horen. Kus Jeanne

  • 22 September 2008 - 14:39

    Keith:

    Heey heey

    Zo te zien gaat alles naar wens daar bij jullie, leuk om te horen dat alles goed gaat.
    Mooie foto's hoor :) ben jaloers op jullie haha
    Veel plezier nog daar he, en ik zal jullie site wel wat vaker in de gaten houden. Ciaoo

  • 22 September 2008 - 15:45

    Charlotte:

    Echt super mooie foto's en leuke verhalen! Het ziet er allemaal super uit. Geniet ervan. En hoop dat t kettinkje bescherming geeft;)

    Kus Charlotte

  • 23 September 2008 - 17:21

    Stef:

    heey heey,

    jullie hebben het beter voor elkaar! lekker dingen bekijken en luxe hotelletjes pakken...
    Steef en ik zijn nog druk bezig met het huis opknappen maar ik denk dat als jullie terug komen alles wel klaar zal zijn...haha

    Geniet ervan en we blijven jullie volgen!

    Groetjes van Stef en Steef

  • 24 September 2008 - 10:02

    Phoebe Roy En Delani:

    Hey mensen ..mooie foto's hoor ... zo te zien is het wel gezellig he haha leuk filmpje:P dikke party daar hahaha ...
    mja hier is het weer niet zo mooi:( was t maar waar.
    mja kblijf jullie in de gaten houden haha ..
    veel plezier!!! en uitkyke he haha:D

    groetjess onss

  • 27 September 2008 - 14:55

    Tanya:

    Heey schatties

    Ik heb jullie kaartje binnen gekregen erg leuk hoor. Ik wou dat ik daar kon zijn :(. Ik mis jullie ook.. Het is nu kermis hier erg leuk hoor heel de dag die muziek in huis.. Ik ga dalijk werken bij la plaza het zal wel druk worden want het is nu erg mooi weer hier. Tot snel maar weer.

    dikke kus en knuffel van Mij en een pootje van Gabber

  • 29 September 2008 - 09:53

    Hee Lieverds:

    Nog bedankt voor jullie kaartje en de kussies zijn verdeelt haha.

    Heb n druk weekend gehad, zaterdag naar de efteling geweest was pas om kwart voor 8 thuis, spullen gepakt en weer doorgegaan naar Made....lekker weze stappen was weer reuze gezellig maar helemaal lam lag zo rond 3 uur in bed en om 7 uur weer wakker, ken niet meer uitslapen weet ook nie??

    Gabber heeft gelogeerd bij opa en oma, heeft tot half 2 liggen loeien....owww erg hé

    O ja voor ik t vergeet...de groetjes en dikke kus van opa en oma (anders krijg ik op mn sodemieter whaha)

    Huub die print iedere keer jullie berichtjes en foto's zodat hun jullie ook kunnen volgen.

    Nou lieffies we wachten weer op n berichie en foto's....

    Love Ya
    Veel liefs en dikke kus Mamsie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2009

Back Home

19 Januari 2009

Taiwan

13 Januari 2009

Fiji

02 Januari 2009

Happy New Year!

17 December 2008

Down Under
Remy en Ramona

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 27542

Voorgaande reizen:

10 November 2016 - 25 Januari 2017

huwelijksreis

05 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: