Taiwan - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu Taiwan - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu

Taiwan

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Remy en Ramona

19 Januari 2009 | Taiwan, Taipei

Ni Hao

Aan al het mooie komt een eind, zo ook aan onze welverdiende vakantie. Hoewel we het heel erg jammer vinden dat onze reis er op zit, zijn we ook wel erg blij om naar huis te gaan.

Nog even leek het de laatste week mis te gaan. Na al het noodweer in Fiji, hadden we ons ook nog de laatste dag verslapen waardoor we bijna onze vlucht hadden gemist. En met een nieuwe cycloon op komst wilden we graag terug naar Australie. Gelukkig is alles goed gekomen en zijn we nu in Taiwan alweer onze rugzak in aan het pakken.
Over een aantal uurtjes stappen we in het vliegtuig richting ons koude kikkerlandje.
De laatste paar dagen hebben we rondgezworven in Taipei de hoofdstad van Taiwan. We hebben hier een aantal tempels bezocht, we zijn naar de hotsprings in Beitou geweest, we hebben weer heerlijk gegeten op de nightmarkets en geslapen bij Hung Ying een Taiwanese vrouw die we hebben leren kennen op couchsurfing.com

Taiwan is echt een schitterend land, en we vinden het jammer dat we hier niet langer kunnen blijven. Even hadden we eraan zitten denken om onze reis te verlengen, maar dat konden we jullie niet aandoen.

Wij gaan nog even genieten van onze laatste uurtjes zon, aangezien het bij jullie koud en regenachtig is.

tot morgen
zaijian

veel liefs Ramona en Remy

• 19 Januari 2009 - 05:22

Franske Van Lieshout:

Heey R & R,

Weet niet of ik/wij het halen om jullie binnen te halen , maar in ieder geval een hele goeie terugreis en doe de dikke truien maar bovenop..... enne... de schaatsen zijn al overal uitverkocht...dus dat word klunen..nice flight and safe and sound on the (dutch) ground...
    Laterrrrr...
    Frans, Anky & Kids...

• 19 Januari 2009 - 07:23

Silvia :

tjaa al aan het mooie komt een eind ja en een mooie reis en vakantie hebben jullie gehad ja en heb genoten van jullie verhalen en foto's!!!

geniet er nog even van en dan een fijne terugreis gewenst!!!
    en welkom thuis!!

liefs silvia leijtens van lieshout

• 19 Januari 2009 - 08:40

Mamsie:

Hee lieverds

Ja nog één nachie en dannnnnn zien we jullie weer!!

En tuurlijk heel jammer dat aan julle reis nu n eind is gekomen maar wij zijn harstikke nieuwsgierig naar al die verhalen, en ik heb n week vakantie dus vertel whaha

Ook meneer Gabber en Sammy zullen heeel blij zijn om jullie weer te zien hij reageerd nog steeds op rode autootjes in de hoop dat jullie daar in zitten. Denk dat ie n meter omhoog gaat springen als die jullie weer ziet.

Nou lieffies nog n paar uurtjes voor jullie, en dan ga je richting schiphol....en wij....
    zullen daar staan!

Tot Morge....ken nie wachten...:)

Love Ya
    liefs en dikke kusssss

Mamsie xxxxxxxxx

• 19 Januari 2009 - 10:19

Fam Ubert:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Morgen komen jullie dan EINDELIJK terug!!!!:D
    wij kunnen idd allemaal niet wachten! maar nog heeeeeeeeeeeeel even geduld moeten we hebben toch?!

Dikke kussssssss liefs knuffels van ons

• 19 Januari 2009 - 11:55

Bianca:

Wat een ervaring zo zeg!

jammer voor jullie, het zit er alweer op...

Goede terugreis en tot snel

• 19 Januari 2009 - 12:16

Carlo En Maudy:

hallo,ramona en remy.ja het zit er echt op.jammer hè.maar niet voor ons haha.een fijne terug reis en tot snel.xxxxxx van ons 4-tjes

• 19 Januari 2009 - 13:08

Mama Jeanne:

nou laatste reacties dus op deze plek. Vanaf morgen kan ik weer gewoon rechtstreeks tegen jullie aan kletsen.
    Ben blij dat jullie een mooie reis hebben gemaakt, leuke mensen hebben ontmoet en een stukje van de wereld hebben gezien, warvan velen alleen maar kunnen dromen. Je warme trui ligt klaar en je bedje is weer gespreid. De beloofde pepernoten zijn helaas door gabber en sammy verschalkt, dat wordt dus wachten tot december.

• 19 Januari 2009 - 13:36

Annelies Plas:

hele goede terug reis jammer voor jullie dat het voorbij is maar denk dat jullie fam.wel blij zullen zijn om jullie weer thuis te hebben bedankt voor het mee genieten van de mooie verhalen. groetjes uit het noorden