Back Home - Reisverslag uit Haarsteeg, Nederland van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu Back Home - Reisverslag uit Haarsteeg, Nederland van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu

Back Home

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Remy en Ramona

27 Februari 2009 | Nederland, Haarsteeg

Hallo lieve mensen,

Wij zijn inmiddels alweer een maand terug van weggeweest. En ondertussen weer helemaal ingeburgerd dankzij de carnaval!

De foto's zijn ingeplakt, de rugzakken staan weer op zolder en het normale leven is weer begonnen.

Onze site is helemaal bijgewerkt, niet alle foto's staan erop maar wel genoeg om jullie een goede indruk te geven van onze avontuurlijke 5 maanden op reis.

Wij willen iedereen nogmaals heel erg bedanken voor al jullie lieve berichtjes, en we vonden het erg fijn dat er heel ver van ons vandaan mensen aan ons dachten!!
Onze site blijft in de lucht voor de volgende reis!

veel liefs

Ramona en Remy

• 27 Februari 2009 - 13:34

Mamsie:

Hoi lieverds

Wij zijn dolblij dat jullie weer veilig terug zijn bij ons.

Heb iedere keer genoten van jullie verhalen/foto's en video's.....heb net Remy weer zien stoeien met t olifantje :)

Jullie hebben zo'n fantastische tijd gehad en ben blij dat we dit mee mochten beleven!

In gedachten meegereisd iedere dag, uur, minuut en seconden...

Jullie thuiskomst op schiphol zal ik nooit vergeten lieverd, wat heb ik daar naar toegeleefd wat heb ik jullie gemist al die maanden.

Veel liefs en dikke kusss
    Love Ya

Mamsie XXXXXXXX

• 27 Februari 2009 - 13:47

Annelies Plas:

nou de ouders allemaal ook weer blij dat jullie heel huids terug zijn. Hoop dat jullie het hier weer helemaal kunnen vinden en als jullie weer een reis maken vind ik het wel leuk om ook die verhalen weer te lezen. Nou groetjes en nogmaals welkom thuis

• 27 Februari 2009 - 16:01

Silvia:

fijn dat jullie al weer even terug zijn ja van jullie reis ja en veel dingen gezien en meegamaakt en leuk foto's en verhalen ook en geniet ervan de herhinderingen en zo ja!!
    en was leuk om te lezen en zo allemaal!!

gr silvia