Final hours.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu Final hours.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu

Final hours....

Door: Remy

Blijf op de hoogte en volg Remy en Ramona

09 December 2008 | Thailand, Bangkok

Goeiendag,

Onze laatste dag in Thailand zit er helaas ook al bijna op. De laatste 2 weken hebben we nog een beetje rondgezworven door Thailand. We zijn nog een paar dagen teruggegaan naar Koh Samed, Bangkok en nog een paar dagen naar Kanchanaburi geweest omdat we graag de sporen van WO2 wilden zien. Erg indrukwekkend allemaal, de grote begraafplaatsen (met ook erg veel Nederlanders) monumenten en musea. We hebben over "the bridge" gelopen, een treinrit gemaakt over the deathrailway en geslapen in een woonboot.
In Kanchanaburi kregen we te horen dat onze vlucht verplaatst was naar Chiang Mai. Dus zouden we binnen 2 dagen dik 800 km verder moeten zijn. Dit gingen we niet halen dus hadden we besloten om onze vlucht te verschuiven naar 10 december. Zodat we nog 5 extra daagjes in Bangkok hadden!
Dit vonden we eigenlijk helemaal niet erg, omdat we nog niet echt afscheid van Thailand konden nemen. en hierdoor konden we op 5 december ook de verjaardag van de koning meevieren! We hebben genoten van het prachtige vuurwerk boven de stad.
De laatste paar daagjes hebben we shoppend doorgebracht. Nog even wat goedkope kleding inslaan, zodat onze rugzak nu nog zwaarder is dan dat ie al was.
Maar helaas zit het er voor ons nu toch echt bijna op hier in Thailand. 10 december (morgen dus) vliegen we als alles goed gaat Down Under!
Groetjes,
Remy en Ramona

Ps. De foto's zullen we zsm plaatsen!

• 09 December 2008 - 05:49

Ricardo:

hey remy en ramona , ik wens jullie een goede vlucht naar de aussies . doe ze de groetjes daar vooral aan steve. xxx paps

• 09 December 2008 - 08:22

Mamsie:

Hee Lieverds

Een hele goeie reis naar The Aussies...heb ze ingelicht dus zal allemaal wel goedkomen!

Was jullie rugzak nog niet zwaar genoeg dan?...kijk maar uit voor je rug joh!

Heel veel plezier straks in Australie...laat maar even weten via Mail wanneer jullie bij de familie zitten...kunnen we n keertje bellen.....doe ze allemaal de groetjes van Opa & Oma en van mij natuurlijk ook!

Heel veel liefs
    Love Ya
    Miss Ya

Dikke kussssssss Mamsie XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 09 December 2008 - 11:59

Mamsie:

Mootje check ffe je mail!

xxxxx Mamsie

• 09 December 2008 - 13:49

Mama Jeanne:

Ik wens jullie in ieder geval een prettige en veilige vlucht naar Australie. Het aftellen kan dan beginnen :)

• 09 December 2008 - 13:57

Carlo En Maudy:

Hey,nou da is gaaf he.veel plezier in aussie.doe maar weer lekker veel fotos maken.kunnen wij ook weer fijn genieten.xxxxx van ons alle 4.

• 09 December 2008 - 14:48

Annelies Plas:

hey een goede vlucht en ook in australie zullen jullie je niet vervelen.nog heel veel plezier groetjes van uit het koude coevorden. (drenthe)

• 09 December 2008 - 15:21

Frank En Anouska:

heeyy lieve mensen,

we wilden jullie even een hele goede reis wensen naar australie en heel veel plezier daar en geniet ervan we houden jullie in de gaten. we zijn benieuwd naar de foto's.

groetjes frank en anouska xxxx

• 09 December 2008 - 17:12

Jolanda:

Ha Remy en Ramona, een goede reis en ik hoop voor jullie weer een mooi avontuur tegemoet!
    We blijven jullie volgen geniet ervan!
    groetjes Jolanda Jan Dave en Stef XXX

• 09 December 2008 - 20:59

Ilona:

heeeeeeeeeey remi en ramoon!
    Hier weer een berichie uit t koude nederland...Sinterklaasje is alweer weg en t word steeds kouder en kouder...Ik krijg steeds meer moeite om mn bed uit te komen met die kou...Maar daar zulle jullie wel geen last van hebbe....Echt super gave foto's maar schrok me echt de tering van die kut spin!!!!
    Hoe is t verder met jullie? Heel veel kijk plezier nog en maak geen foto's van spinne meer1 echte freaky beesten! :D
    Heel veel XXussies Iloon

• 10 December 2008 - 16:11

Yolande:

Hey Ramona en Remy , ik wens jullie een hele goede en vooral veilige vlucht naar down under.
    Groet de kangaroes en de koala's maar van mij, genieten jullie maar verder van jullie avontuur.
    liefs Yolande.