Tuk tuk sir?!! where you go??? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu Tuk tuk sir?!! where you go??? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Remy en Ramona Broeken/Lieshout - WaarBenJij.nu

Tuk tuk sir?!! where you go???

Door: Ramona

Blijf op de hoogte en volg Remy en Ramona

08 September 2008 | Thailand, Bangkok

Still in Bangkok!
Na 2 dagen door Bangkok te hebben gelopen, en om de 5 meter te horen: tuk tuk sir? where you go?
en iedere 10 meter een andere geur van een of andere bamibakker die zijn eten probeerd te verkopen,
zijn we Bangkok ff beu.
het is wel een prachtige stad, maar wel erg chaotisch, dus niet echt rustgevend.

Afgelopen dagen hebben we Bangkok te voet verkent. We zijn in een echt mega groot winkelcentrum geweest, lekker een koud biertje gedronken in een Bob Marley barretje, lekker gezwommen op het dak van ons hotelletje, langs de muren van een aantal mooie tempels gelopen (niet naar binnen gegaan, veel te toeristisch), honderden tuktuk chauffeurs vriendelijk bedankt en 2 duivenvrouwtjes met 20 Baht telleur gesteld (0.40 eurocent) Zij dachten even 300 Baht (6 euro) van ons te vangen, voor een in ons handen gedrukt zakje maiskorrels voor de duiven. haha wij zijn Nederlanders! dikke pech!

We hebben wel afgelopen nacht in een ander hotel geslapen, met een zwembadje op het dak (7e verdieping) met een prachtig uitzicht over Bangkok. Het weer is redelijk goed hier, 28 graden 's ochtends schijnt het zonnetje lekker en rond een uur of 4 begint het iets of wat bewolkt te worden en tegen de avond een verfrissend buitje van een half uurtje. En 's avonds koelt het weining af. maar gelukkig is er airco!! Die wel veel herrie maakt overigens, maar ja niet zoveel als al die Engelsen, die Thailand ook weten te vinden. 't is wel erg gezellig hier 's avonds, met alle kraampjes, lichtjes en barretjes.

Maar dit is voorlopig even een laatste berichtje vanuit Bangkok! we hebben zojuist een ticket geboekt naar een bounty eilandje in de golf van Thailand: Ko Tao!!
Morgenavond worden we om 20:00 uur opgehaald in de lobby van het hotel waar we nu verblijven. We houden jullie op de hoogte.....

p.s jammer he nog steeds geen foto's.....dit is nog een beetje een probleem.
zodra we een computer hebben gevonden die om kan gaan met onze camera's, zonder iets te installeren,zullen we ze posten..

  • 08 September 2008 - 13:03

    Mamsie:

    Hee TukTukkies

    Whahaha je ken t ook opschrijven war, ken me t wel voorstellen dat je n beetje beu bent ja.

    Dacht al dat je mij bedoelde met Tut tuk, want ik was n beetje moe van t werken en ben eigenlijk net weer wakker :-p

    En wij Nederlanders doen kijken nie kopen toch int buitenland :lol::lol: hahaha, nee groot gelijk dat je je niet laat besodemieteren.

    Toe maar hotel met zwembad ken t nie wat luxer :) Ik verheug me al op al die foto's en ja, inderdaad jammer..

    Heel veel plezier straks weer op t eiland Ko Tao :sun: kende ffe lekker relaxen...

    houdoe war lieffies
    dikke kus mamsie (k)

  • 08 September 2008 - 13:03

    Mamsie:

    Hee TukTukkies

    Whahaha je ken t ook opschrijven war, ken me t wel voorstellen dat je n beetje beu bent ja.

    Dacht al dat je mij bedoelde met Tut tuk, want ik was n beetje moe van t werken en ben eigenlijk net weer wakker :-p

    En wij Nederlanders doen kijken nie kopen toch int buitenland :lol::lol: hahaha, nee groot gelijk dat je je niet laat besodemieteren.

    Toe maar hotel met zwembad ken t nie wat luxer :) Ik verheug me al op al die foto's en ja, inderdaad jammer..

    Heel veel plezier straks weer op t eiland Ko Tao :sun: kende ffe lekker relaxen...

    houdoe war lieffies
    dikke kus mamsie (k)

  • 08 September 2008 - 13:47

    Ruudje:

    zozo ik hoor het al leuke boel daar :D

    veel plezier nog

  • 08 September 2008 - 13:55

    Silvia:

    kan ik ook wel begrijpen dat jullie het dan beu zijn even ja!!!:)

    veel plezier op een ander eiland en horen hetw el weer en hopelijk ook snel de foto's zien!!!

    geniet ervan!!

    gr silvia

  • 08 September 2008 - 15:13

    Margriet:

    Tja TukTuk.....of is het TucTuc.
    hebben jullie nog ietys gemerkt van de protesten...of gaat dat in het geheel aan je voorbij...Ko Tao klinkt ook zeer mysterieus...geniet er maar van..tuctuc vanuit het regenachtige nederland.

  • 08 September 2008 - 15:31

    Tanya:

    heey lieverds,

    eindelijk heb ik ook ff tijd om te reageren.. Kan me voorstellen dat je nu toch wat rust op wilt zoeken na de eerste indrukken. Ik hoop ook snel de foto`s te kunnen zien.

    Een baunty eiland dat klinkt erg lekker. Ik zal aan jullie denken als ik lekker op school zit..Hahaha, nee ik gun het jullie hoor..:D

    Ik was zaterdag aan het werk bij La Plaza en veel klanten vroegen hoe het met jullie was.. Leuk toch al die belangstelling!! Verder heb ik het druk, heb net 2.5 uur met me neus in de boeken gezeten maar ben nog niet eens op de helft:(... Maar goed even doorbijten maar..

    Ondanks dat ik het zo druk heb mis ik jullie wel!!

    dikke kus van mij

  • 08 September 2008 - 20:25

    Danny & Lisa:

    Hey R & R

    Kan me voorstellen dat je het ff beu bent om maar steeds te horen tuktuk where you go. Lijkt me wel leuk om op het dak van je hotel te zwemmen en dan mooi over Bangkok te kunnen kijken. Inderdaad jammer dat we nog geen foto's kunnen zien, maar dat komt nog wel. Nog veel plezier op het bounty-eiland.
    Groetjes, Danny & Lisa

  • 09 September 2008 - 11:29

    Mamsie:

    Hee lieffies

    Is t toch nog gelukt om n paar foto's erop te krijgen....mooi hoor die tempels en dan die palmboom :)

    Zo kunnen wij ook lekker meegenieten van jullie trip.

    Dikke kus mamsie

  • 09 September 2008 - 11:43

    Mama Jeanne:

    Hoi kids,
    groot gelijk dat je de grote stad ff achter je laat. Als ik aan Thailand denk, dan zie ik ook zo'n paradijselijk strandje voor me en niet zo'n vieze drukke stad. En hoe is dat nou om als "rijke toerist"beschouwd te worden? Best wel zielig voor die vrouwtjes, hoor dat jullie 93% van de vraagprijs afgepingeld hebben, stelletje uitbuiters.:)
    Geniet van je bounty eilandje en houd ons op de hoogte, he
    Kus Mama

  • 09 September 2008 - 15:48

    Yolande:

    Heey Vakantiegangers,
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat daar, heel veel plezier op Ko Tao, en we "volgen "jullie verder.
    Liefs Yoplande

  • 09 September 2008 - 19:34

    Familie Ubert:

    hey kanjers :)

    wij wensen jullie heeeeeeel veel liefde op dat bounty eiland :p we zijn wel een beetje jaloers hoor hahaha
    nee hoor jullie verdienen het!
    maar denken jullie wel beetje aan ons dan ;)
    veel plezier
    xxxxxxxxxxxMichael,Brigitte,Djemano&Divanty

  • 09 September 2008 - 20:06

    Maudy & Carlo:

    Hahaha, het is maar goed dat maudy erbij zit, ik dacht dat er stond turkturk :lol:, nou veel plezier tussen de bounty's

    gr Maudy & Carlo

  • 10 September 2008 - 07:41

    Stef:

    Hey hey,

    eindelijk heb ik ff tijd om wat te sturen. Gelukkig zijn jullie goed aangekomen en hebben jullie het naar je zin. Hier hebben we ook erg veel verfrissende buitjes...

    Jammer dat ik jullie niet meer heb gezien voor vertrek maar ik volg jullie via internet. Wel ff wennen hoor dat mn dinnetje weg is...

    Veel plezier nog met alles wat jullie gaan beleven

    liefs van Stef

  • 11 September 2008 - 19:15

    Saskia:

    Hey wereldreizigers!!
    Goed aangekomen lees ik?! Ben helemaal jaloers moet ik jullie eerlijk bekennen, zelfs op dat geouwehoer over die !@#$ karretjes... Ko Tao? Leuk! ook plannen om te gaan duiken....? Geniet van Thailand & van elkaar!
    Oh ja; een zwembad op het dak van je hotel is echt be-lach-e-lijk & helemaal om daar ook nog eens foto's van te maken

  • 11 September 2008 - 19:23

    Berry:

    Hey R&R Ben blij dat het op de drukte na goed gaat met jullie!! De foto's zijn echt super.
    Hoop dat het bier ook een beetje smaakt daarzo... Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal. Gr Bavke

  • 12 September 2008 - 11:41

    Kim:

    hey ramoontje !

    geweldig zeg jullie verhaal !! ben gewoon jaloers.. hier regent het zoals gewoonlijk weer heel de dag :( En moeten we ook hard werken..

    geniet er lekker van en ik hou jullie verhalen in de gaten.

    Liefs Kim
    (schoolstraat)

  • 13 September 2008 - 11:13

    Kella:

    heeejjjjjj lieffies!

    wat leuk zeg die site!:)
    en die foto's ! jullie hebben het nu al na je zin! gelukkig...ik ben benieuwd dadelijk na de foto's van het bounty eilandje..en andere verhalen.HAVE FUN...

    DIKKE XUS..KELLY

  • 13 September 2008 - 15:18

    Jolanda En Jan:

    Wij moeten hier al bijna met de kachel aan vannacht wordt het maar 5 graden brrr met de 80
    Genieten maar he
    de groeten!!

  • 14 September 2008 - 15:24

    Silvia:

    mooie foto's zeg en succes en geniet ervan!!

    gr silvia

  • 15 September 2008 - 17:48

    Charlotte:

    Hee,

    Super leuke foto's joh, Ik zie dat jullie je prima vermaken daar!
    Nou hoop snel nog meer verhalen te horen..
    Heel veel plezier nog!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Februari 2009

Back Home

19 Januari 2009

Taiwan

13 Januari 2009

Fiji

02 Januari 2009

Happy New Year!

17 December 2008

Down Under
Remy en Ramona

Actief sinds 11 Aug. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 27763

Voorgaande reizen:

10 November 2016 - 25 Januari 2017

huwelijksreis

05 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: